ChaosMaster
Mod (ekspert od Worms)
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Znikąd Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:38, 27 Wrz 2008 Temat postu: Worms 4 Kampania, czyli Poradnik Ner`Zhula |
|
|
Temat opowiadający o 2 kolesi, którzy... pfu, to znaczy, ten temat zakładam po to, jakby miał ktoś problem z jakąś misją w kampani. Radzę też, jak przejść wszystko na czas. Co jakiś czas będę dawał taktyki poszczególnych misji. A więc, zaczynamy:
Budowa - Misja 1 "Potęga Baru"
Cel: Zniszczenie wszystkich przeciwników.
Wykonanie: A więc, czas to 2 minuty. Proste jak drut. Pierwszym robakiem wleć na dach baru (za pomocą plecaka odrzutowego) i za pomocą strzelby zniszcz dynamity stojące przy robalach. 2 robale już poszły. Ten sam manewr wykonaj za pomocą drugiego robala. Wleć na dach, rozwal za pomocą strzelby dwa dynamity i misja zaliczona.
Budowa - Misja 2 "Podstępni złodzieje mostów sp. z.o.o."
Cel: Kradzież wszystkich narzędzi do budowy.
Wykonanie: Nic prostszego, wystarczy zebrać te wszystkie narzędzia. Tylko jedna uwaga: Pod żadnym pozorem nie zabijajcie wrogów, bo w takim razie nie przejdziecie tego na czas! Po zebraniu narzędzi wygrasz, bez zbędnego zabijania wrogów.
Budowa - Misja 3 "Sabotażyści na budowie"
Cel: Zniszczenie wszystkich koparek za pomocą dynamitu.
Wykonanie: Znowu nic trudnego, trzeba za pomocą dynamitu zbieranych ze skrzynek zniszczyć koparki. Gdy je jednak zniszczyć pojawi się ochrona. Mają po 30 punktów życia, więc nic prostszego.
Budowa - Misja 4 "Skrzynie: Wielka ucieczka"
Cel: Ucieczka z placu budowy.
Wykonanie: Zadanie trzeba przejść w jedną turę. Zdziwieni? Ale to jest proste jak drut. Idź bez ustannie na górę budynku, gdzie znajduje się skrzynka ze spadochronem. Weź i wleć na platformę, gdzie jest skrzynka. Koniec misji.
Budowa - Misja 5 "Służyć i Niszczyć"
Cel: Zniszczenie laboratorium i agentów
Wykonanie: Pierwszym robalem wleć na dach laboratorium. Będą tam 2 dynamity i 1 robal. Gdy strzelisz w przestrzeń, najlepiej z bazooki, pomiędzy robalem i dynamitem, będzie załatwiony i dynamit i robal. Teraz kolejność dowolna niszczenia dynamitów. Gdy pójdą wszystkie, trzeba szybko zniszczyć Agentów za pomocą najlepiej broni zadających więcej niż 60 obrażeń. Gdy agenci zostaną zniszczeni, misja wykonana.
Średniowiecze - Misja 6 "Szturm na zamek"
Cel: Zebranie części do wehikułu czasu
Wykonanie: Pierwszym robalem trzeba pójść i zabić pierwszego łucznika. W kolejnych turach zabijać trzeba co raz to kolejnych łuczników, aż w końcu pójdą wszyscy. W drodze na szczyt zamku pojawią się rycerze. Za pomocą podestów (zdobytych ze skrzynki) trzeba wspiąć się na górę i zabijać po kolei wszystkich rycerzów. Gdy będziesz już na szczycie, powinien być tam czarodziej. Zrób podest do klatki z częścią wehikułu czasu, podstaw dynamit czarodziejowi i zabieraj pierwszą część.
Średniowiecze - Misja 7 "Wichrowy Czarodziej"
Cel: Zniszczenie maszyn wiatrowych i czarodziei.
Wykonanie: Trzeba niszczyć, oczywiście, wszystkie maszyny wiatrowe. Lecz po każdej zniszczonej pojawia się czarodziej do zabicia i na każdego powinna starczyć jeden strzał z bazooki. Na końcu trzeba zmierzyć się z Wichrowym Czarodziejem. Dwa celne strzały z bazooki powinny go załatwić.
Średniowiecze - Misja 8 "Rabunek w Kapturze"
Cel: Zniszczenie wrogów.
Wykonanie: Pierwszym robakiem polecieć do robaka na wielkiej wieży. Załatwić go. Następnym robakiem polecieć na wieżę po twojej lewej stronie. Trzeba zdobyć tam skrzynkę z plecakiem odrzutowym i załatwić robaka. Ostatnim załatwić ostatniego. Potem pojawi się czarodziej. Trzeba go zniszczyć, rzecz jasna.[/b]
Średniowiecze - Misja 9 "Starcie na starcie"
Cel: Wygranie turnieju i zdobycie części wehikułu czasu.
Wykonanie: No cóż, są tutaj 3 grupy robaków, w każdym 3 i za każdym razem trzeba innym rodzajem broni. Za pierwszym razem: Szturchaniec, Ognista Pięść i Kij Baseballowy. Za drugim: Bazooka, Pocisk Samocelujący i coś jeszcze. Za trzecim: Strzelba, Snajperka i Zatruta Strzała. Łatwe zadanie, ale trzeba się spieszyć.
Średniowiecze - Misja 10 "Ciężko się do ciebie dopchać"
Cel: Wytrzymanie 15 minut.
Wykonanie: Nic trudnego, po prostu trzeba utrzymać drużynę i Profesora przez 15 minut. Po prostu trzeba się ochraniać i trzeba niszczyć robaki przy katapulcie. Chyba nie muszę mówić, jakie są skutki nie niszczenia tych robaków.
Jak mówiłem, co jakiś czas będą kolejne taktyki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ChaosMaster dnia Pią 18:30, 03 Paź 2008, w całości zmieniany 7 razy
|
|