|
www.wormsandbionicle.fora.pl Forum o Worms, Bionicle oraz Hero Factory
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamziomal
Dominus et Deus
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:25, 25 Cze 2008 Temat postu: Jak się to zaczeło ? |
|
|
Post przeniesiony z przywitalni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mor14duk
Początkujący
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:37, 25 Cze 2008 PRZENIESIONY Śro 19:25, 25 Cze 2008 Temat postu: Jak się to zaczeło ? |
|
|
Tutaj będziemy pisać jak i kto wymyślił worms .
Mam nadzieje że Wam się spodoba
Pozdro
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamziomal
Dominus et Deus
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:33, 25 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Cieszę się, że ktoś oprócz mnie założył temat dotyczący Worms.
No to trochę o historii:
Wikipedia napisał: | Gra została oryginalnie stworzona przez Andy'ego Davindsona jako projekt na konkurs programowania w języku Blitz Basic, organizowanego przez czasopismo Amiga Format. Na tym etapie gra nazywała się Total Wormage (prawdopodobnie nawiązując do gry Total Carnage) i nie wygrała konkursu. Davidson wysłał grę do kilku wydawców, ale żaden nie zgodził się jej wydać. Zabrał wtedy grę na European Computer Trade Show, gdzie swoje stanowisko miał Team17. Team17 z miejsca zgodził się na rozwinięcie i wydanie gry.[1][2]
W efekcie projekt przemianowano na Worms i stał się on w pełni komercyjną grą, początkowo dostępną wyłącznie na komputer Commodore Amiga. Gra stała się wyjątkowo popularna, w efekcie czego była konsekwentnie wydawana na inne platformy, m. in. na systemy Windows i Mac, konsole Sega Mega Drive, Sega Dreamcast, Nintendo 64, Nintendo Game Boy, Game Boy Color i Game Boy Advance, Nintendo GameCube, Nokia N-Gage, SNES, Sony PlayStation i PlayStation 2, Sega Saturn, Microsoft PocketPC, oraz Xbox.
Podczas tworzenia Worms 2, Andy Davidson napisał Worms - The Director's Cut, specjalną edycję dostępną wyłącznie na Amigę, w zamierzeniu mającą być zwieńczeniem serii. Zawiera ona niespotykane w innych częściach serii bronie i wygląda jak ulepszona wersja oryginału. Sprzedano tylko 5000 kopii. Była to ostatnia wersja gry wydana na Amigę, z której to platformy seria się wywodzi.
W grze widoczne są nawiązania do księstwa West Yorkshire, skąd pochodzili twórcy gry. Wśród zestawów głosów robaków dostępny jest zestaw "Tykes", będący akcentem używanym w Yorkshire, a na mapie Hell ("piekło"), dostępnej w trybie misji dla pojedynczego gracza, znajduje się znak z napisem "Welcome to Ossett! Ha! ha! ha!" ("Witamy w Ossett! Ha! Ha! Ha!"). |
Za temat dostaniesz pochwałę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|